多多表情

2017年3月24日 星期五

2016年2月九州の旅 (Day 9 : 上野、池袋、高円寺純情商店街)

Day 9 : 12-Feb-16(五)
今日是一支公自由行日,M君和我分道揚鑣,一瞓醒就各自出發,一個人就決定食一蘭拉麵,話時話我真的很久沒有食一蘭,所以近近地就係上野食一蘭當早餐




至於味道就....見仁見智
第一站當然近近地先行上野區,零食順便買咗可先放回酒店再出發去下一站


第二站是池袋,以前很喜歡住池袋,不過都是N年前的事,現時反而喜歡住上野,當重遊池袋時,又有熟悉又有陌生的感覺,百感交集 
行到咁上下就去Family Mart買樣甜點食下先,Royce Chocolate Pudding果然不錯吃
每次經100yen店都會幫襯下嘅,總會有野買到,係池袋都買到些衫,仲係去我以往幫襯的店,好彩咁多年都仲係到 
第三站是高円寺駅,時間都唔早,第一時間要醫肚先
今日好似樣樣都懷舊一翻,先去池袋,現在去天丼,又是N年前會食的食店

黎高円寺做咩,就是為了一條純情商店街,個名改得很有趣,究竟賣咩咁純情 
條商店街很長,很地道feel,沒有商業化,無乜潮貨
我的收穫是買了2隻有蓋碗,很平呀made in Japan呀
行行下又食下甜點
終於完成自由行時間收穫如下,然後join翻M君去食晚餐了
又近近地去食開的燒肉店







夜宵是必然的,明日返港了

4 則留言:

  1. ㄧ蘭喺福岡食過,偏濃味,我一般

    回覆刪除
    回覆
    1. 福岡屋台的拉麵好得多(我個人口味), 上野呢間更加.....!!!

      刪除
  2. 你竟然食一蘭!?
    早餐我就掛著松屋(一定食)
    間燒肉店好熟口面⋯⋯好似剛剛在"浪人之餐卓"見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 好日都唔食一蘭, 結果....下次都係搵第2間懷舊
      松屋曾是我早餐之選之一
      呢間燒肉店已在上野好多年, 改過下名

      刪除